Про це заявили у компанії, пише Engadget.

Соцмережа перенесла інформацію про адресу підприємств у розділ «Детальніше», який також містить карту та графік роботи. Внизу потенційні клієнти можуть натиснути кнопку, щоб отримати вказівки стосовно місця розташування закладу, а також щоб зв’язатися з власниками безпосередньо через Twitter.

Новий тип профілю дасть змогу компаніям, некомерційним організаціям та всім, хто використовує цю соцмережу для роботи, показувати конкретну інформацію. Але лише ту, яку вони хочуть демонструвати клієнтам. .

Це може допомогти людям полегшити пошук місцевих закладів для відвідування і допомогти невеликим магазинам, щоб вони могли відновити бізнес, який постраждав під час пандемії.

Керівник продуктів соціальної мережі Кайвон Бейкпур сказав, що це лише початок. Мовляв, в майбутньому вебсайт дозволить власникам підприємств додавати більше інформації про компанії

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

X